FANDOM

Samson

Zatroskany Św. Andreje myśli o dzieciach, które go skrzywdziły. Jego wzrok mówi jedno - "Przebaczam!"

Święty Andreje Samsone - psycholog dziecięcy, przyjaciel dzieci. Zmarł 9 marca 2009 roku. Twórca rewolucyjnej metody leczenia autyzmu poprzez penetrację wibratorem niemowlaków dotkniętych tym schorzeniem. Nie było mu dane opublikować wyników swoich długoletnich badań, bowiem przypadkowo wyrzucił na śmietnik materiał fotograficzny dokumentujący postęp prac badawczych. Po jego przedwczesnej śmierci, rodzice dzieci wyleczonych z autyzmu dzięki nowatorskiej metodzie terapeutycznej ustanowili Fundację im. A. Samsona, która sponsoruje psychologów podążających śladem zmarłego.

Komentarz z Onet.pl :

Nie może być tak, by przez pięć lat wykańczano w areszcie człowieka, oskarżonego o rzekomą pedofilię. Opieszałość sądów, prokuratorów, czyni ich większymi zbrodniarzami niż tych, których osądzają. Polski system sądowniczy wymaga gruntownych reform. Niezawisłość sędziowska nie może być osłoną przed odpowiedzialnością za takie jak ta tragedie a własciwie zbrodnie. To przerażające, Samson od 4 lat był cięzko chory, wymagał hospitalizacji, trzymano go dla poklasku gawiedzi w więzieniu.

http://www.dziennik.pl/files/archive/00029/WG070109_007_29604l.jpg

Patroni Forume f=23
Święty Josef FritzlŚwięty Simon z BueiŚwięty Andreje Samsone
Święty Tim z WinnendenŚwięty Matti Saari z KauhajokiŚwięty Cho Seung-Hui z VirginiiKarol W.