FANDOM

Dlaczego Stevie Wonder nie umie czytać? Bo jest czarny.

Jakim sposobem wsadzasz noworodka do miksera?? Najpierw nogi żeby mógł dłużej patrzeć jak się masturbujesz

Dwie dziewczynki pluły z okna na przechodniów. Jedna dziewczynka była dobra, druga zła. Zła trafiła trzy razy, dobra osiem. Dobro zawsze zwycięży zło.

Jaka jest różnica między Papieżem Janem Pawłem II a Madleine McCann? Papież umarł będąc prawiczkiem.

Michael Jackson przyjeżdża do szpitala, do żony która urodziła mu dziecko. Jackson: Panie doktorze, kiedy będziemy mogli uprawiać seks? Doktor: No, przynajmniej aż zacznie chodzić.

Co myśli sobie dziewczyna, której facet spuszcza się na twarz?? To się w pale nie mieści.

Jaka jest różnica miedzy kanapkami a martwymi noworodkami? Nie uprawiam seksu z kanapkami zanim je zjem.

Żona została wezwana do szpitala, bo jej mąż miał wypadek samochodowy. Zdenerwowana czeka na lekarza, wreszcie lekarz się pojawia ze współczującą miną. - I co?! Co z nim, panie doktorze. - Cóż...Żyje. I to jest dobra wiadomość. Ale są i złe: mąż, niestety będzie musiał przejść skomplikowany zabieg, którego NFZ nie refunduje. Koszt: 25 tys. złotych. - Oczywiście, oczywiście - na to żona. - Potem potrzebna mu będzie rehabilitacja. NFZ nie refunduje. Koszt ok. 5 tys. miesięcznie. - Tak, tak... - kiwa głową żona - Konieczny będzie pobyt w sanatorium, który zajmuje się tego typu urazami, plus ta rehabilitacja cały czas. NFZ nie refunduje...Koszt sanatorium - 10 tysięcy... - Boże... - Tak mi przykro...To nie koniec złych wiadomości. NFZ nie refunduje również leków, które przepiszemy pani mężowi, a to bardzo drogie leki. - Ile? - blednie żona - Miesięcznie 12 - 15 tysięcy złotych. - Jezuu... - Plus pielęgniarka całą dobę. Na pani koszt. Tu już się może pani dogadać. Myślę, że znajdzie pani kogoś za 10 zł za godzinę... Cisza. Żona chowa twarz w dłoniach. Nagle lekarz wybucha serdecznym śmiechem, klepie żonę po ramieniu: - Żartowałem! Nie żyje!!

Bogate kraje wysłały do Etiopii żaluzje: Prezydent Etiopii wysyła lis z podziękowaniami za łóżka piętrowe

Jedzie ulicą facet bez nóg na wózku. Zaczepia go mężczyzna: - Chce pan kupić trampki? Inwalida: - Nie widzisz pan, że nie mam nóg? Pojechał dalej. Spotyka kolegę: - Coś ty taki smutny? Facet bez nóg: - Jakiś facet zaproponował mi kupno trampek... Kolega: - Ja bym na twoim miejscu kopnął go w dupę. Inwalida pojechał dalej. Spotkał kolejnego znajomego: - Coś taki skrzywiony? Facet: - A jak tu być nieskrzywionym, jak jeden facet chce mi sprzedać trampki, a drugi każe mi go kopnąć w dupę? Kolega: - Walnij kielona, to cię postawi na nogi!