FANDOM

Download (1)

Awatare jem czipsy i grubnę

Urodzony 16 maja 1982 roku. Na forum pojawił się w listopadzie 2008,wcześniej przeglądał je sporadycznie. Ze względu przez krótki staż nazywany przez nielicznych jako” napływowe gówno”. Aktywnie uczestniczy w życiu forum, o czym może świadczyć liczba nabitych (aczkolwiek często niezrozumiałych i nieczytelnych dla przeciętnego odbiorcy) postów. Moderator Jacek dotychczas tylko trzy razy kasował jego profil (marzec 2009, grudzien 2009 i listopad 2010).

Pomimo swojego wieku wciąż mieszka z mamełe, którą bardzo koficia i darzy szacunkiem. Nigdy nie był w związku z kobietą, ani nie doświadczył z nią bliższych kontaktów. Najprawdopodobniej jest to wynikiem tego iż jest nieśmiały, zamknięty w sobie, aspołeczny, a także boi się wychodzić do ludzi. Samotność, oraz problemy emocjonalne uczyniły go wrakiem człowieka. Choruje na schizofrenię paranoidalną, co jest aż nadto widoczne, szczególnie w jego postach które często bywają niezrozumiałe dla czytającego. Kilkukrotnie prowadził audycje w radio fekal F23. Tematem tych audycji było jego życie intymne, a także zgrywusek(czyt. penis). Ma on ok. 11 centymetrów. Jego największym marzeniem jest posmakować Pusi( czyt. pochwy). Jem Chipsy jest zafascynowany soczkiem z Pusi (czyt. śluz z pochwy). Często rozmyśla nad jego konsystencją, a także smaku chipsów zamoczonych w owym soczku. Jest przekonany iż smak mrożonej herbaty(brzoskwinia) wyprodukowanej dla dyskontu Biedronka, najbardziej odzwierciedla smak Pusi prawdziwej pachnącej kobiety(loszki).&nbsp Prowadzi również projekt Kuzyne.

Podsumowując:

Imię: Przemek

Nazwisko: M.

Miejscowość: nie ujawnił (sam wspominał o Białymstoku, jednak liczne donosy oszukanych i zawiedzionych zgrywuskiem forumowicza spikeryjnych loszek wskazują na południe polski)

W lipcu 2010r. zapoczątkował nowy cykl podróży sladami stulejarzy pt JUPCIK TRAVEL. Podczas swoich wyimaginowanych podrozy tropem stulejarzy odbyl niejeden stosunek pluciowy ze swoim tatodziadkiem. Do dzis codziennie powtarzają te zabawy. Po wyplynieciu na jaw tego faktu, jem_chipsy zostal okrzykniety forumowym cwelem i pedałem, co sprawiło, że wszyscy obficie nasrali mu do ryja.

Wielokrotnie tyrany przez Alana Tate [cool]

W marcu 2012r. (03.03) jem_chipsy podczas jednej ze swoich podrózy ucierpiał w katastrofie kolejowej pod Szczekocinami. Do dziś nieznany jest jego los ( stan na 05.03.2012r.)

Cool

Wyznacznik stulejarstwa wewnętrzno-zewnetrznego użytkownika jem chipsy (dane z dnia 21.03.2009):

  • 1. brak pracy, wyłudza rentę z tytułu upośledzenia
  • 2. brak jakichkolwiek doświadczeń z kobietami
  • 3. niska samoocena
  • 4. brak sensu życia
  • 5. ciągłe poniżanie za młodu
  • 6. nieśmiałość
  • 7. nieumiejętność przebywania pośród ludzi
  • 8. brak akceptacji siebie oraz u innych
  • 9. mieszkanie pomimo samodzielnego wieku z wciąż rodzicami