FANDOM

Lord Eomer

By SPORTOWY_TATELE

a było to tak....

Noc. Światła zgasły już na blokowisku. Robotnicy zasnęli, żeby nabrać sił przed kolejnym dniem pracy.

Ale co to ? Gdzieś tam wysoko na ostatnim piętrze ktoś czuwał. Zasłona prześwitywała słabiutkim światełkiem lampki z Biedronki.

Lord Eomer siedział pochylony przy stole i w skupieniu wycierał farbę z karty telefonicznej. Następnie wziął zestaw mazaków stjuningowanych spirytusem salicylowym. W skupieniu, przygryzając język pisał na czystej już karcie wielkimi kulfonami:

" VIP Lord Eomer - wszelkie pełnomocnictwa, tajny pracownik Biedronki."

Następnie wyciął z pisma dla panów zdjęcie i przykleił je do karty. Od tej chwili jest VIP-em i ma na to dowód - aż poczerwieniał na policzkach z dumy.

Założył marynarkę z Biedronki i stanął przed lustrem. - Ju tokin tu mi? - krzyknął do swojego odbicia zasłyszane na jakimś filmie zdanie. - Ju tokin tu mi? - wyciągnął kartę VIP-a. Coś nie pasowało. Był za mało twardy. Wyjął z szafy strażackie moro i tak przebrany stanął jeszcze raz przed lustrem. - Ju tokin tu mi? - o tak było dużo lepiej.

Następnego dnia zadzwonił do pobliskiej Biedronki i powiedział głosem naśladującym kierownika: "Słuchajcie no tam, otrzymacie tajną przesyłkę, wnieście ją i nie otwierajcie przez 24 godziny. Akcja top secret....No...."