FANDOM

Modek

Istnieją dwie teorie wyjaśniające usuwanie tematów na forume:

1.Mityczna postać Modka zesłana przez samego Wielkiego Fekala jako kara za nie przestrzeganie przykazań Wielkiego Fekalizmu. Nigdy nie wiadomo kiedy się pojawi, jednak gdy już da o sobie znać na forume wybucha panika a stulejarze łączą siły w sraniu Modkowi do ryja. Szaleńcze usuwanie tematów kończy się wraz z godziną 23:00 kiedy to prawdopodobnie Wielki Fekal wzywa swego mesjasza do tronu fekalowego. Wielu forumowych filozofów próbowało pojąć cel przyświecający Wielkiemu Fekalowi zsyłając na stulejarzy Modka i najbardziej prawdopodobną teorią wydaje się ponowne złączenie stulejarzy w jedną wielką rodzinę. Wraz z pojawieniem się Modka na forume ustają wszelkie kłótnie i nawet najwięksi wrogowie dupą w dupę srają mu obficie do ryja.

2.Teoria głoszona przez innowierców jakoby za usuwanie postów odpowiedzialny był skrypt związany bezpośrednio ze zgłaszaniem tematów jednak teoria ta ma wiele luk. Po pierwsze tematy skierowane przeciwko Modkowi w czasie jego aktywności znikają w kilka sekund po założeniu - ciężko uwierzyć aby ktoś odświeżał forume z prędkością 0.252s i zgłaszał wszystkie tematy tego typu. Po drugie istnieje wiele tematów o seksie i związkach nie mających nic wspólnego z forum o kupie które mimo notorycznego zgłaszania nie zostają usunięte. Po trzecie w ostatnim czasie wydarzyło się kilka incydentów kasowania tematów w środku nocy z prędkością światła - przypominało to nocny napad szału stulejarza po odwiedzinach pijanego tatełe z naprężoną knażką gotową do polerowania.

Podług legendy moderator ma na imie Jacek jezdzi na wozku ,a prace dostal przy okazji akcji "pełnosprawni w pracy"

Alternatywne teorie

Alternatywna teoria w którą niektórzy wierzą: Tematy kasuje skrypt, który jest zaprogramowany na konkretne godziny kasowania.

Jeden z użytkowników forum był świadkiem, kiedy to po dodaniu tematu z prośbą (właściwie była to groźba) o zaakceptowanie avatara, temat zniknął a avek został natychmiast zaakceptowany, co wskazuje na właściwość teorii o żywym, przeglądającym forum moderatorze. Choć równie dobrze całe zdarzenie mogło być przypadkiem.

Istnieje także skrypt, który automatyczne zgłasza tematy gdzie padają wybrane słowa kluczowe np. różnego rodzaju wulgaryzmy albo słowa które napisane w nieodpowiednim kontekście mogą narobić wiele szkody np. o2, administrator, moderator a nawet F23.

Fekaliaństwo
Nurty: — Wielki FekalizmAlternatywizm FekalskiJotpegowy Zjazdowizm

Bóstwa: — Wielki FekalPierwszy Stulej

Święte pisma: — Proroctwo Wielkiego FekalaProroctwa Fekala dotyczące PozaforumEwangelia według Stuleja uczonego w pismachList do StulejarzyApel ks.Tuleja kapelana f23

Tematy powiązane: — Modek