FANDOM

Przed tym problemem może stanąć każdy stulejarz. Zatem należy się wam garść porad. Jeżeli chodzi o wybrnięcie z tej kłopotliwej sytuacji to istnieją dwa wyjścia. W krytycznym momencie należy szybko wybrać jeden z nich i konsekwentnie trzymać się go do końca. Wybór powinien być uzależniony od konkretnych okoliczności, m.in od pory dnia, charakteru niepożądanego świadka, jego nastroju, stopnia zaawansownsowania igraszek miłosnych z wałem, kształtu wała, kompletności naszego ubioru itp. Sposób tradycyjny wymaga bystrego umysłu i opanowania. Jeżeli będziemy się pocić i tłumaczyć niepewnym głosem to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo zdemaskowania. Polega on na logicznym uzasadnieniu wykonywanej czynności np. na - 201 - pytanie: „Dlaczego trzymasz w objęciach wała z kołdry!?!” można odpowiedzieć z wyrzutem: „Ty głupia kobieto!... Czy nie widzisz, że próbuję zwinąć pościel w taki sposób, aby zajmowała w wersalce mniej miejsca? Dlaczego to ja muszę o wszystkim myśleć?”. Przyłapani w nocy możemy się tłumaczyć wysoką temperaturą panującą w sypialni: „Odkryłem się, bo było mi gorąco, potem przewróciłem się na brzuch i w ten sposób zasnąłem.” Możemy też udać, że wał z koldry to nasz przeciwnik, którego próbujemy np. rozłożyć na łopatki. Dla zwiększenia wiarygodności warto udawać zainteresowanie zapasami, judo, wrestlingiem. Niestandardowy sposób tłumaczenia się polega na wyznaniu całej (lub części) prawdy, ale w taki sposób, aby nasz świadek uznał to za kłamstwo lub jeszcze lepiej za żart. Możemy, więc powiedzieć z lubieżnym uśmiechem, że ten wał z kołdry to nasza nowa dziewczyna, którą kochamy nad życie i z którą zamierzamy zawrzeć związek małżeński, aby mieć dużo małych śpiworków. Możemy też powiedzieć, że sprawdzamy na sucho, która pozycja jest najwygodniejsza podczas stosunku. Najodważniejsi mogą podjąć się ryzykownej próby ujawnienia swoich preferencji seksualnych i wyznać, że regularnie współżyją z wałem, a rodzina musi zaakceptować nasze praktyki. Zabrudzenia na pościeli możemy wytłumaczyć: poceniem się, nadmiernym wydzielaniem śliny podczas snu, rozlaniem jakiegoś napoju. Aby nasze zeznania były bardziej wiarygodne warto zadbać, aby co jakiś czas ktoś widział nas w łóżku z herbatą lub jogurtem.

Wał z kołdry
Poradnik: Jak zachować się, gdy ktoś zauważy, że uprawiamy seks z wałem z kołdryWybrane techniki skręcania wałów z kołdry - część IWybrane techniki skręcania wałów z kołdry - część II