FANDOM

Stulejarska Biblia,Stulejarskie Pismo Święte Starego I Nowego Testamentu

1.STARY TESTAMENT

Wezwanie do nawrócenia się

1.Ósmego miesiąca, w drugim roku panowania Jacka, Pan Wielki Fekal skierował to słowo do proroka SNK, syna Yem Coupe: 2.Pan był bardzo zagniewany na waszych przodków. 3.Powiedz im więc: Tak mówi Pan Gnoju: Nawróćcie się do Mnie - wyrocznia Pana Gnoju - a Ja nawrócę się do was - mówi Pan Gnoju 4. Nie bądźcie tacy jak wasi przodkowie, którzy napinali się pomimo zatwardzenia, tak jak dawniejsi prorocy: "Porzućcie jedzenie ciężkostrawne złe i złe czyny - wyrocznia Pana Gnoju"2. Ale oni nie psłuchali i zlekceważyli Mnie - mówi Pan. 5.Gdzież są teraz wasze odchody? A może prorocy wydalają pokarm poprzez inne miejsca w ciele? 6.A jednak czyż słowa moje i moje rozkazy, które wydałem sługom moim, prorokom, nie spełniły się na waszych przodkach? I nawracając się, przyznali: Jak zamierzył Pan Gnoju postąpić z nami tzreba stosownie do czynów naszych - tak wobec nas postąpił - i postawił za karę klotza na klatę.

WIZJE O ODNOWIENIU KAPTURA

7.Dwudziestego pierwszego dnia miesiąca piątego, w drugim roku panowania Pierwszego Stuleja, Pan skierował to słowo do proroka Lorda Eomera, syna pracownija Biedronki. 8.Miałem widzenie w nocy: Oto jakiś człowiek w pomarańczowej czapce z daszkiem i ciemnych okularach mającego konia z kapturem stał wśród ścian oklejonych wydrukowanymi jotpegami, a za nim stały konie bez kaptura, obolałe i zaczerwienione. 9.Zapytałem: «Co to znaczy - panie mój?» Urolog, który mówił do mnie, odpowiedział: «Wyjaśnię ci ich znaczenie». 10.W tej chwili odezwał się człowiek stojący wśród jotpegów i odpowiedział tymi słowami: «To są ci, którym Pan dał kaptur, aby utrudnić akty miłosne». 11. Lecz oni sami zwrócili się do urologa, który stał wśród Stulejarzy, i oznajmili: «Zdejmowaliśmy kaptur własnoręcznie, na sucho, na mokro pod gorącą wodą z prysznica i za pomocą kremów - ale to jednak nie wystarczyło» 12.Wtedy urolog zapytał tymi słowami: «Panie Gnoju, czy długo jeszcze będą oni mieć stulejkę i nierozciągnięte wędzidełko? 13.W odpowiedzi danej urologowi, który mówił do mnie, słowa Pana zabrzmiały zmiłowaniem i pociechą. 14.Po czym urolog, który mówił do mnie, takie dał mi polecenie: «Rozgłaszaj, że tak powiedział Pan Gnoju: 15.Póki co tasuj pod jotpegi i avi. Nie musisz ściagać kaptura. Nic na siłę. 16.Dlatego tak mówi Pan: Ze zmiłowaniem wracam do Wielkiego Królestwa Fekala, dom mój tam stanie znowu - wyrocznia Pana Gnoju - i kaptur będzie rozciągany w Jerozolimie. 17.I to jeszcze głoś: Tak mówi Pan Gnoju: Miasta moje znowu zakwitną odchodami, a tym biedakom rozciągniemy worki nad rzeką Nil i znowu wybierzemy sobie F23».

Miłość Fekala do F23

1.Wyrok. Mowa Pana do F23 za pośrednictwem moderatora, a co za tym idzie kasowania topiców, wstawiania niebieskich linków i głoszeniu o byciu chorym na NRUB. 2.Umiłowałem was - mówi Fekal - wy zaś pytacie: Czym się przejawia, że nas umiłowałeś? Czyż Pomarańczowe Bojówki nie powinny być bardziej szanowane od Niebieskiej Elity? W końcu Pomarańczowi to autorzy trendów i podszywów - wyrocznia Pana - a Ja jednak umiłowałem Niebieskich. 3.Pomarańczki zaś miałem w nienawiści i oddałem posty ich na spustoszenie, a dobytek i twórczość Jackowi. 4.Choćbyś powiedział pomarańczku: Zubożeliśmy, ale odbudujemy z powrotem forume zniszczone - tak oto mówi Pan Gnoju: Oni niech budują, Ja jednak rozwalę i będą ich nazywać mieszaniną Pomarańczowych Bojówek z napływową sraką gimgówien i słabych trendów oraz słabych podszywów, i ludem, na którego Moderator zapałał gniewem. 5.Oto oczy wasze będą to oglądały i powiecie: Potężnym okazał się Wielki Fekal, nawet poza granicami F23.

Napomnienie pod adresem zakapturzonych mnichów

6.Syn powinien czcić ojca. Lecz skoro Ja jestem Ojcem, gdzież jest Potwór z Loch Ness którego kazałęm szukać mojemu synowi w wannie kąpiąc się razem z nim, a skoro Ja jestem Panem, gdzież szacunek dla Mnie? To mówi Pan Gnoju do was, o mnisi: Lekceważycie rozkazy moje, a jednak pytacie: Czym to okazaliśmy lekceważenie Twemu imieniu? 7.Oto przynosicie na mój stół potrawy ciężkostrawne, krótki i cienki kabel od prodiża a pytacie: Czym go skaziliśmy? Tym, że przynosząc je, niejako powiadacie: Oto stół Twój nie jest umorusany w kale Jak więc normalnei zjeśc obiad w takiej niemiłej atmosferze?. 8. Gdy bowiem przynosicie kaptur na knadze, czyż nie jest to rzeczą złą? Albo gdy przynosicie tłuste i brzydkie kobiety, czyż to nic złego? Ofiarujże to twemu namiestnikowi! - czy będzie mu miłe i czy życzliwie cię przyjmie? - mówi Pan Gnoju. 9. A teraz zwracajcie się z prośbą do Wielkiego Fekala, aby się zmiłował nad wami. Wyście popełnili to zło - czy więc On będzie przychylny dla kogokolwiek z was i puści potop kału z przestworzy? - pyta Pan Gnoju. 10. Niechby ktoś spośród was raczej dał sobie spokój, byście nie przychodzili do mnie nadaremnie. Nie mam Ja upodobania do was, mówi Pan Gnoju, ani Mi nie jest miła praca waszej ręki poprzez samozaspokajanie się. 11.Albowiem od wschodu słońca aż do jego zachodu wielki będzie Klotz stawiany między tłustymi lochami, a przed każdym Stuleatrzem z piękną kobietą będzie składany dar i nagroda od Pana. Albowiem taki Stulejarz zasłuży na szczególne pochwalenie - mówi Pan Gnoju. 12.Wy zaś bezcześcicie siebie, mówiąc: Przegrywam życie, bo nie mam kobiety. 13.Powiadacie też: Cóż to za cierpienie! - i tak pogardzacie sobą, mówi Pan Gnoju, a przynosicie kobietę skażoną: tłustą i brzydką - i składacie na propozycję. Czy mam to przyjąć z upodobaniem z ręki waszej? - pyta Pan. 14.Dlatego niech będzie przeklęty oszust, który mając w swej ręcę tłustą, brzydką lochę, mówi mi że ma piękną dziewczynę, a potem składa Panu kobietę skażoną, gdyż Ja jestem potężnym Królem a imię moje będzie wzbudzać lęk między Stulejarzami.