FANDOM

Wykład pt. „Wybrane techniki skręcania wałów z kołdry” część II

Autor: Prof. dr hab. Wałolog

Witam Państwa. Na dzisiejszym spotkaniu omówię kilka mniej popularnych modeli wałków z kołdry. W tym modele przeznaczone dla osobników o specyficznych upodobaniach. Oto model z rączkami:

Wal21

Jak widać do jego wykonia niezbędne jest prześcieradło, lub inny materiał o podobnych właściwościach. Wałek ten rozpościera przed użytkownikiem szeroki wachlarz możliwości. „Ręce” można np. podczas stosunku przycisnąć do łóżka lub zarzucić sobie na szyję, co czyni seks bardziej namiętnym i daje poczucie odwzajemnienia uczuć ze strony wała. Osobnicy o skłonnościach do brutalizacji życia erotycznego mają natomiast możliwość wykręcenia „rąk” i symulowania gwałtu. „Ręce” okazują się również pomocne podczas wykonywania przez wałek popularnego „loda”. Wielbicielom obfitych kształtów z pewnością przypadnie do gustów model „grubaska”. Wykonanie jego jest bardzo proste: należy skręcić wała klasycznego, zgiąć go w pół i ułożyć pod dużą poduszką.

Wal22

Poważną wadą tego kombinowanego wała jest częste oddzielanie się części tułowiowej od nóg, dlatego należy użytkować go z umiarkowaną siłą, wykonując pchnięcia bardziej w dół i na boki niż w płaszczyźnie poziomej.

Fetyszyści marzący o uprawianiu miłości z dojrzałą damą mogą wyposażyć ten wał w odpowiednie dodatki:

Wal23

jak również skropić drogimi damskimi perfumami. Minusy użytkowania tego wała są oczywiste: konieczność zdobycia odpowiednich gadżetów (najczęściej należących do matki użytkownika), oraz konieczność przewietrzenia pomieszczenia i pościeli po odbytym stosunku. Osobnicy o skłonnościach homoseksualnych mogą oczywiście ozdobić wał kapeluszem męskim i przedmiotami kojarzącym im się z szeroko pojętą męskością. Ciekawym, chociaż mało znanym modelem jest „dredziara”:

Wal24

Aby go utworzyć należy między zwojami umieścić mopa, w taki sposób, aby jego koniec wystawał na zewnątrz. Użytkownicy, którym przeszkadza sztywność partnerki mogą zrezygnować z kija, jednak zachodzi wówczas ryzyko odłączenia się głowy od tułowia, co może zburzyć z trudem budowany nastrój. Wałem, który nadal budzi kontrowersje wśród teoretyków wałologii jest wał dowolny lub chaotyczny zwany też „spontanem”.

Wal25

Jego odmienność wiąże się ze specyficznym procesem tworzenia - nie jest on zwijany, skręcany ani nawet składany jak pozostałe modele, lecz tworzony metodą całkowicie bezplanową. Z tego właśnie powodu nie jest przez część teoretyków uznawany za pełnowartościowy w.z.k. lecz za jego namiastkę. Prof. J. Kołdręga stoi na stanowisku, że „immamentną cechą każdego wała z kołdry jest jego powstanie poprzez zwinięcie, bądź skręcenie, które to czynności świadczą o świadomym, celowym i przemyślanym działaniu nakierowanym na utworzenie obiektu wiernie imitującego inną osobę lub zwierzę. Pojęcie w.z.k. nie obejmuje, zatem tworów z kołdry formowanych spontanicznie i chaotycznie.” [1] Przeciwstawny pogląd reprezentuje prof. W. Poszewka. Jego zdaniem „nie można odmówić podmiotowości wała z kołdry obiektowi, który mimo odmiennego procesu powstawania, został utworzony dokładnie w tym samym celu co klasyczne modele wałów.” [2]. Tyle wałologii na dzisiaj. Gdybym nie mógł dotrzeć na kolejny wykład wygłosi go dr Wałek.

  1. J. Kołdręga „Wały z Kołdry w zarysie”, Wałowice 1995 r., s. 122
  2. W. Poszewka „Pościel a zastępcze praktyki seksualne współczesnej młodzieży”, Onanowiec 2002, s. 50
Wał z kołdry
Poradnik: Jak zachować się, gdy ktoś zauważy, że uprawiamy seks z wałem z kołdryWybrane techniki skręcania wałów z kołdry - część IWybrane techniki skręcania wałów z kołdry - część II